att veta att jag också en dag ska dö!

Den 18 mars 2010 föll ett mörker över världen
var du  tvungna lämna världen?
räddslan slog över och så mycket som försvinner
Så vila i frid kenneth som svävar där uppe bland minnen
Så många  som lider
jag hoppas du har de bra på andra sidan
Så säg mig mamma och pappa,
finns det något som jag inte vet?
Men jag kan inte fråga ja kan bara skriva,
men vart du än är hoppas jag vi möts på andra sidan
Jag vill inte veta. men jag vill ändå
Jag är fortfarande en del av dig..
vila i frid
Tårar rinner hoppet försvinner,
varför just du ? du var ju bara 32 år?
Det som hände  var helt jävla fucked up
Jag lägger ner min sorg,alla tror att de är så lätt.. men tro mig det är svårare
än vad ni tror..
han försvann när gud inte såg,
Det är ingen som förstår vad jag känner,
jag fortsätter och ber
att han ska komma tillbaka .. att jag ska vakna ur denna mardröm, men det är ingen dröm
bara sann fakta, o det svider..
för dom som som har sommnat och aldrig mer vaknat
jag vet hur de känns att förlora nån
Det ända man ser då är svarta moln..
Kenneth , jag saknar dig så mke.. snart två år senn detta jävla skitet hände.. Varför?
det kommer jag aldrig få veta! men jag hoppas vi ses på andra sidan..
Den 18 mars 2010 föll ett mörker över världen
var du  tvungna lämna världen?
räddslan slog över och så mycket som försvinner
Så vila i frid kenneth som svävar där uppe bland minnen
Så många  som lider
jag hoppas du har de bra på andra sidan
Så säg mig mamma och pappa,
finns det något som jag inte vet?
Men jag kan inte fråga ja kan bara skriva,
men vart du än är hoppas jag vi möts på andra sidan
Jag vill inte veta. men jag vill ändå
Jag är fortfarande en del av dig..
vila i frid
Tårar rinner hoppet försvinner,
varför just du ? du var ju bara 32 år?
Det som hände  var helt jävla fucked up
Jag lägger ner min sorg,alla tror att de är så lätt.. men tro mig det är svårare
än vad ni tror..
han försvann när gud inte såg,
Det är ingen som förstår vad jag känner,
jag fortsätter och ber
att han ska komma tillbaka .. att jag ska vakna ur denna mardröm, men det är ingen dröm
bara sann fakta, o det svider..
för dom som som har sommnat och aldrig mer vaknat
jag vet hur de känns att förlora nån
Det ända man ser då är svarta moln..
Kenneth , jag saknar dig så mke.. snart två år senn detta jävla skitet hände.. Varför?
det kommer jag aldrig få veta! men jag hoppas vi ses på andra sidan..

Kommentarer
Postat av: mala din babe uppman

"gilla" finns alltid, men när ska du skriva om den som älskar dig mest av dina vänner ;) <3333

2011-09-24 @ 17:11:56
Postat av: Mikaela!<3

Omg sara!

Man blir tårögd att läsa sånt här, jag finns 24/7 !<3

jag kan nog inte sätta mig in så bra men jag tror att jag förstår dig hjärtat!! <3

2011-10-01 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0