att veta att jag en dag kommer brista...

Just nu sitter jag o tänker på allt bra som har hänt i sitt liv.. Som ibland känns som att det bara hänt dåliga saker..
jag har ju kompisar, en familj som bryr sig, jag tycker om väldigt mke, så jag borde vara lycklig..
men det känns som om något fattas.. jag vet inte vad, men något är det !

Har inte hänt så mke idag, asså jag e riktigt stressad, riktigt mke plugg, har typ bara suttit hemma o pluggat.. riktigt segt.. känns som om att jag inte kommer hinna med, men det ska ju vara så i 8:an.. men det är riktigt jobbigt..
Men nu mååste jag sätta mig o plugga, sen blir det av till ica, men vi höörs sen puss ! <3


Jag var tvungen, tvungen att tänka på mig, denna gången..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0