Livet leker, är du med?

hej bloggen.
Nu är jag hemma från lägret, det var fett roligt.
vi satte oss i bussen, vi åkte i cirka 2 timmar..
det var väl okej, ja o malin satt endå bara o käka godis o snacka med adnan o dom:D
när vi kom dit packade vi upp o fixade sakerna.. sen var det bara som det skulle, när klockan närmade sig 12 skulle alla vara i sina baracker.. jag malin o julia wall stack ut med adnan emil crille o ngr till, så blev jag julia o malin jagade av han som ägde det..
HAHAH!! det var fett nice iaf !!


Tack för dagen alla underbara personer!!!


Sen det som var mindre bra var att jag och min älskling hade 1 vecka igår, så jag kunde nt träffa han :(( <3

Ajja vi hörs sen!!

vill bara önska er en trevlig helg!!

puusss // Sara Hansen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0