Kärlek är att resa utan kompass i ett väglöst land... ett äventyr !

hay hay hay :D <33
jag ska försöka bli bättre på att blogga,
men kan ni ge mig förslag på vad ni vill att ja ska blogga om ?
kommentera bara vad ni tycker så jag kan bli ennu bättre o för att ni ska trivas med att läsa bloggen ;)
Jag vaknade av det läskiga ovädret inatt, det var helt konstigt, himlen var ju typ gul ? hehe ;)
sen somnade jag om, och vaknade typ vid 11.20 hahah ;)
sen har jag bara latat mig vid tvn..
får se om jag kanske hittar på ngt idag, annars får det bli en slappe dag, men det kan vara skönt ibland..
skolan är faktiskt okej, men ioförsig den har nt börjat ordentligt än, men en sak e cp konstigt, jag har nt fått mitt jojo kort än, o typ alla andra från påarp har fått det, man bara ååhh fett segt, men ska dra till där man får det efter skolan på måndag så ja kan få ett nytt, :D <33

Men nu får ja ta o hitta på ngt. typ träna litta kanske (aa vi får se ;d

nu kommer en bild på mig o älskling !


Puss // Sara Hansen !! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0