En dag på bakken.

Hej hallå alla söta bloggläsare.
igår vaknade jag vid tio över 9, jag gick upp och gjorde V mig, strax efter det åkte vi till stan, jag pappa ida hanna och min lillebror sebastian, vi skulle träffa min farmor o hennes kille, mina kusiner med deras föräldrar vid båtarna..
Vi hoppade på båten, därefter tog vi två tåg , sen åkte jag o ngr andra hästovagn till bakken.
Jag kan bara säga att det var en riktigt lyckad kväll..
Påväg hem gick jag inom båten, där man handlar godis o massa sånt,
Jag var ju tvungen att handla mitt toblerone ju:D :D
När jag kom hem var mamma inne hos linda, så vi alla gick in där och hade mysigt, det slutade med att jag sov med kim o emil, hos kim, :D
Idag vaknade jag av att bäästa linda väckte oss vid nio, vi gick upp o åt, sen vid tjugo i 11 stack vi o kolla tildes match. Hon spelade suuper bra, dom vann som vanligt ;) <3 typ med 8 eller 9 - 1 :D tappade räkningen :D
Just nu sitter jag bara här o lyssnar på musik, mamma gör hemma  gjord pizza, det luuuktar jätte goott i hela huset ;) <3


Men nu ska jag inte tråka ut er mer, ! tack för att ni läser min blogg, det värmer !! <3


Puss ! <3 // Sara Hansen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0