Du är min, bara min bästavän!


Lina Abrahamsson förlåt!

Jag vet att jag har varit en riktig idiot..
Kanske inte varit den bästavän du önskat dig, men jag försöker..
Men en sak jag vill du ska veta är att du har alltid varit min bästavän, du var allt för mig, o tro mig du e det!
du fanns där när jag behövde dig, du såg på mig att saker var fel, o du hjälpte mig igenom dom, så varför ska det sluta såhär? vi hade det super bra, det var bara du o jag mot världen, förlorar ja dig nu, förlorar ja allt.
Jag kan nt tänka mig en värld utan dig. det finns inte.
Som jag har sagt o kommer alltid att säga, händer det mig ngt är du den första som får veta,r tro mig jag litar på dig , o jag ser upp till dig som min egen syster.
Du är som min högra hand, jag behöver dig för att klara mig.
du gör min dag genom att bara finnas till..
Om jag skulle skriva allt o hur jävla bra du är, så hade jag behövtt till mer än biblen..
Jag kan inte förklara hur mke du är för mig.
Jag kanske inte alltid visat eller berättat att du är mer än ngn annan. förlåt, men du betyder mer än vad du tror för mig lina ! <3

Jag ville bara säga att jag älskar dig o saknar dig faktiskt, du kanske inte tycker detsamma. men förlåt ! <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

aww, så jävla gulligt,skrivit av dig sara!

det är en riktig bästavän som gör så! :)

Hoppas hon förlåter dig, för jag lovar du var min bästavän i tiden, & jag älskade den tiden! <3

saknar dig hjärtat ! <3

2011-08-19 @ 09:13:09
URL: http://mycrazylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0