Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig




Jag valde denna bilden för att Jag är en tjej som ALDRIG ger upp, klarar jag inte det första gången så klarar ja det den andra ! 

Jag gjorde mitt livs misstag att sluta med brottningen !!
Hur kunde jag vara så dum? , det var ju de jag brann för ? ;/
det hade varit mitt år detta året, jag vill inget mer än att gå tillbaka , men hur skulle det se ut ? !!
Vad ska jag göra jag blir knäpp av alla frågor jag har i huvudet..
Det ända jag ber av guud är att han splar tillbaka tiden jag hade med det jag brann för..
Det var ju mitt år detta året?.. Hur kunde jag vara så jäävla dum ??
hade jag fortsatt så hade jag stått på pallen i glentos? den känslan, man ser att alla tittar, det ända jag ville var att visa min mamma o pappa att jag också kan, att jag vill inget mer än att brottas för mitt namn mittliv, jag beöver nt vara världs bäst men sålänge jag tar mina mål o mamma får se att jag verkligen vill..
Fotbollen betyder också, men det känndes inte detsamma som att brottas, jag hade  nt den stoltheten i mig som i brottningen.. duvet den glädjen som att bara vinna!
Så snälla gud hjälpmig?

Jag är en tjej som är riktigt förvirrad..
Vad vill jag ? vem vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0